Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Sebastian Fälth

Tack!

2010-09-29 @ 19:29:52
Postat av: Lise Müller

Hej Lina! Kul att följa ditt liv i Kobe! Jag är klasskamrat med din mamma och Klara Müllers mamma, du vet hon du mailade med en gång innan hon stack till Japan. Jag tror min Klara är Jätteavis på dig just nu! Hon vill tillbaka och ska åka tillbaka nästa år igen. När kommer du att åka hem? du kom iväg lite senare än vanligt hörde jag.... Jag känner igen klara i dina bloggrapporter ang språket, skolan,kamarater och andra seder, kul! Hoppas du får ett fantastiskt år (tvivlar inte på det!) när du väl kommer hem så pratar du vardagsjapanska flytande jag lovar!! det gör Klara, synd bara att hon inte riktigt hittat någon att prata med! Lycka till i massor!/Lise

2010-10-13 @ 13:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0