Skolresa!

Hej alla vänner!

Så kul att se att det har kommit fler som läser bloggen! Jag kan inte säga nog hur roligt det är att få kommentarer! :D Jag väntar med att svara tills jag har mer tid och kan göra det ordentligt! Tänkte bara göra ett kort inlägg idag, måste egentligen gå och lägga mig nu... På tisdag är det äntligen dags för skolresan till Okinawa! Det kommer att bli sååå kul! Vi är borta från tisdag till fredag, så det kommer att vara ganska intensivt... Jag kommer ta en massa bilder och lägga upp en bildbomb här sedan! Vi behöver inte ha skoluniform men alla måste ha långbyxor på sig, fast det tydligen ska vara runt 20 grader... Jag hoppas att det är lagom varmt och skönt!

Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är en, mycket random, liten glad filur som råkade hitta din blogg av en slump, och jag undrar bara om du har fått stipendier för att finansiera din resa, eller om du själv har betalat allting :D Om du har fått stipendier så skulle det vara jättetrevligt att få veta vart du har fått de ifrån... Lycka till med resten av ditt år! :D

2011-01-16 @ 22:34:49
Postat av: Sebastian

20 GRADER?! Tänk om solen ville titta fram här också :(

2011-01-18 @ 14:37:54
Postat av: Camilla K

Åh, vad härligt med värme! Men jag måste säga att dem har lite underliga klädkoder med tanke på vädret. Lycka till och hoppas att resan till Okinawa går bra!

2011-01-21 @ 13:16:48
Postat av: Luigi

Ha det så gött i värmen (Jag antar att det är varmt där just nu) och jag ser fram emot bilderna. Fortsätt blogga tack!

2011-01-23 @ 18:58:01
URL: http://japanmani.blogg.se/
Postat av: Anita Dannstedt

Vad skönt med värme! Här har vi fortfarade snö o inga snödroppar har tittat fram.Ser fram emot din nästa rapport med bilder.

2011-01-24 @ 15:32:43
Postat av: Jonny

Såg ett program på tv om Kina häromdagen och där hade de också såna där "Hål i golvet"-toaletter som du har nämnt.. Det var inte okej...någonstans :(

2011-01-26 @ 11:48:11
Postat av: Aron

http://www.youtube.com/watch?v=JIDaSDrO3sA&feature=related



Alla barn i Japan är väl som de här? :)



2011-01-27 @ 16:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0